Spis treści
Happy On
Happy On to wyjątkowe, urodzinowe sale tematyczne dla nastolatków. Tematy sal dobrane są do trendów oraz światów, które kochają nastolatki. Dla firmy Happy On wykonałem wygląd marki (w tym logo), stronę internetową z rezerwacją oraz system obsługi klienta (Customer Experience).
Cele projektu

Zbadać przyszłych klientów, aby zrozumieć ich podejście i potrzeby.

Stworzyć przyjazny i spójny wygląd marki.

Dostarczyć stronę internetową z automatyzacją podczas rezerwacji urodzin i genialnym User Experience.


Badanie
Użytkowników
Aby zrozumieć odbiorców musiałem najpierw zbliżyć się do nich. Zapytać o ich doświadczenia z usługami urodzinowymi oraz ich perspektywy i ewentualne obawy.

Wywiady pogłębione
Zrozumienie rodziców oraz nastolatków poprzez modelowany odpowiednio wywiad. Jeden z podstawowych procesów UX.

Stworzenie person klientów
Spisanie w dokumencie najważniejszych cech klientów, aby być ich świadomym podczas projektowania.
Rozbiłem ich na rodziców oraz dzieci.


Zmapowanie podróży klienta z
produktem oraz jego procesu zakupowego.
Zastanowienie się co czuje oraz myśli klient na każdym etapie obcowania z produktem pozwala na wykreowanie doświadczenia, które idealnie na te potrzeby odpowiada.
Tym właśnie jest kreowanie Customer Experience...
Daje to wiedzę jak znaleźć klienta, obsłużyć go zgodnie z jego oczekiwaniami i sprawić, aby wracał.
Ten proces wyznaczył m.in. jak działa system rezerwacji (o czym później).
Strona Internetowa
Stworzona pod zbadanych
wcześniej klientów.
Jaskrawe kolory oraz analogie do gier i mediów społecznościowych mają przyciągać nastolatków i przekonywać ich rodziców.

System rezerwacji na
stronie internetowej
Klient, który czuje się zrozumiany.
Dużą częścią przyjaznego Customer Experience jest system rezerwacji, który wzbogacony jest o szereg udogodnień. Na przykład przypomnienia w formie SMSów czy bilety wysyłany wiadomością e-mail.
Automatyzacja i najwyższa jakość obsługi.
Cały system jest zautomatyzowany i połączony z salonem Happy On. Gwarantuje to wysoki standard obsługi oraz komfort klienta, który zawsze otrzymuje aktualne informacje.


Co udało się
w projekcie?
✌️
Dziękuję za uwagę!
Potrzebujesz pomocy
w podobnym projekcie?
Lub sprawdź resztę moich prac