Spis treści

Happy On

Happy On to wyjątkowe, urodzinowe sale tematyczne dla nastolatków. Tematy sal dobrane są do trendów oraz światów, które kochają nastolatki. Dla firmy Happy On wykonałem wygląd marki (w tym logo), stronę internetową z rezerwacją oraz system obsługi klienta (Customer Experience).

Cele projektu

Research to część skomplikowanego procesu User Experience

Zbadać przyszłych klientów, aby zrozumieć ich podejście i potrzeby.

Grafika, design i strony internetowe

Stworzyć przyjazny i spójny wygląd marki.

Projektowanie Customer Experience

Dostarczyć stronę internetową z automatyzacją podczas rezerwacji urodzin i genialnym User Experience.

Cele Projektu było poprawienie User Experience strony
user research

Badanie
Użytkowników

Aby zrozumieć odbiorców musiałem najpierw zbliżyć się do nich. Zapytać o ich doświadczenia z usługami urodzinowymi oraz ich perspektywy i ewentualne obawy.

Research to część skomplikowanego procesu User Experience

Wywiady pogłębione

Zrozumienie rodziców oraz nastolatków poprzez modelowany odpowiednio wywiad. Jeden z podstawowych procesów UX.
Grafika, design i strony internetowe

Stworzenie person klientów

Spisanie w dokumencie najważniejszych cech klientów, aby być ich świadomym podczas projektowania.

Rozbiłem ich na rodziców oraz dzieci.
Do projektu UX stworzone zostały persony klientów
Projektowanie Customer Experience

Zmapowanie podróży klienta z
produktem oraz jego procesu zakupowego.

Zastanowienie się co czuje oraz myśli klient na każdym etapie obcowania z produktem pozwala na wykreowanie doświadczenia, które idealnie na te potrzeby odpowiada.

Tym właśnie jest kreowanie Customer Experience...
Daje to wiedzę jak znaleźć klienta, obsłużyć go zgodnie z jego oczekiwaniami i sprawić, aby wracał.
Ten proces wyznaczył m.in. jak działa system rezerwacji (o czym później).

Logo

Logo wyrażać ma urodzinową radość nastolatka (Happy) oraz wejście do gry i innego świata (On).

Strona Internetowa

Stworzona pod zbadanych
wcześniej klientów.
Jaskrawe kolory oraz analogie do gier i mediów społecznościowych mają przyciągać nastolatków i przekonywać ich rodziców.
Booking system on website

System rezerwacji na
stronie internetowej

Klient, który czuje się zrozumiany.

Dużą częścią przyjaznego Customer Experience jest system rezerwacji, który wzbogacony jest o szereg udogodnień. Na przykład przypomnienia w formie SMSów czy bilety wysyłany wiadomością e-mail.

Automatyzacja i najwyższa jakość obsługi.

Cały system jest zautomatyzowany i połączony z salonem Happy On. Gwarantuje to wysoki standard obsługi oraz komfort klienta, który zawsze otrzymuje aktualne informacje.
Customer Experience jest ważną częścią obsługi klienta
Recent Work of Website Designer

Co udało się
w projekcie?

  • Dostarczenie User oraz Customer Experience, który rzeczywiście odpowiada na potrzeby klientów.

  • Stworzenie strony internetowej z rezerwacją, która wygląda i działa dobrze

  • Wykreowanie wyglądu marki, który dobrze współgra z wykonywanymi usługami i wspiera działalność firmy Happy On.
  • ✌️

    Dziękuję za uwagę!

    Potrzebujesz pomocy
    w podobnym projekcie?

    Lub sprawdź resztę moich prac